Friday, December 31, 2010

Tahun Baru dah Datang, maksudnya...



Pertama sekali saya ingin katakan SELAMAT TAHUN BARU 2011 buat semua pembaca blog ni. Saya harap tahun ini akan menjadi tahun yang meningkatkan prestasi kita! Prestasi apa? Suka hatilah nak tingkatkan prestasi apa pun tapi yang paling penting amalan dan hubungan kita denganNya
Bila dah masuk tahun baru ni kan, ada satu tempat yang kita pernah pergi tapi rasa macam tak nak pergi tapi kena pergi juga. Apa dia?
Huhu, sekolah, tapi tak adalah teruk sangat pun. Tahun ni Ting. 2. Hihi, ada junior! Yang tak berapa best nya ialah saya kena balik asrama. TnT. Jadi,maksudnya saya tak dapat tulis banyak sangat pos di blog ini ...LAGI. Tak apa, sekali dua minggu balik, boleh tulis.

Tahun baru ni pun maksudnya semua orang ada azam masing-masing kan? Saya pun ada azam. Azam saya ialah meng-aktifkan diri dalam ko-kurikulum, buat nota cantik-cantik dan lengkap (azam tak semestinya satu kan), dapatkan no. 1 satu dalam kelas (kalau dalam batch lagi baguuss). Dan itulah azam saya!

Tahun ni, ada satu benda yang dinanti-nantikan oleh saya, terutama sekali dia. Siapa dia? Tak payah bagitaulah, kalau dia baca, dia tahu apa yang dimaksudkan oleh saya. Tapi sebenarnya tak adalah suka sangat pun benda tu. Ada jugak rasa sedih. Nak tahu apakah 'benda' tu? Hmm... tunggu je lah ye! Nanti tahulah nanti! Hehe...WASSALAM

No comments:

snow


follow