Sunday, August 28, 2011

Selamat Tinggal, Ramadhan~

 Assalamualaikum semua! Ramadhan sudah hampir ke penghujungnya (WAAHHH!! Cepatnya masa berlalu~). Atau mungkin Ramadhan sudah pun berakhir ketika anda menghadap pos ini. Oleh itu, saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA EIDULFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN!



Saya juga ingin memohon maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki and ada tersalah laku kepada anda semua semua ini. Sesungguhnya sikap memaafkan itu sgtlah mulia.

Yang balik kampung, hati-hatilah drive. Kalau anda bukan drivernya, nasihatilah ayah anda, kalau perlu. Bukan ayah yang bawa juga? Abang anda? Siapa? Ibu anda? Hubby anda? Siapa-siapa jelah yang menjadi driver, berhati-hatilah sehingga sampai ke destinasi yang dituju IAITU kampung anda. ( Apa benda yg aku merepek ni)

Last but not least and highly-super duper important!!


Ya!! JANGAN MAIN MERCUN!! Kalau tak nanti.....(ada gambar tentang akibat anda bermain mercun, beranikah anda melihatnya)
























  .........HAA!! Tengok tu kan dah kena ikat dengan ayah sebab main mercun, tak boleh nak duduk diam! (maafkan saya kalau membuat anda terasa saspens)Main bunga api boleh....kot... Entahlah, boleh rasanya sebab saya ada bunga api, hehe~

Kenapa saya menasihatkan anda? Kerana...


  Kecuali bagi lelaki yang bukan mahram. Dan kerana saya sayang andalah, saya tak menunjukkan jari putus ke, tangan putus tadi...DAN SELAMAT HARI KEMERDEKAAN!!

 Semoga Aidilfitri anda pada tahun ini lebih meriah dan bermakna daripada tahun-tahun sebelumnya~

No comments:

snow


follow